onsdag 22 juli 2015

Kärlek vid första ögonkastet,


Efter att ha tappat räkningen över hur många plantor jag har planterat denna säsong, var min tankegång att jag inte skulle skaffa flera plantor i år. Man kan ju göra annat än stå med huvudet i rabatten också.


Mitt löfte höll sig faktiskt i si sådär en vecka, men när jag såg denna skönhet så var det kört. Vem kan nu motstå en skönhet som denna?


Morden Blush heter denna ros och nu återstår bara att hitta en plats åt den i trädgården. Finns det hjärterum så finns det stjärterum brukar man ju säga, så vi skall väl tro att det ordnar sig med platsen. Så det blir väl att fatta spaden och dra på sig trädgårdshandskarna ännu en gång och hoppas att den skall trivas hos oss!

1 kommentar:

Lyckoslanten sa...

Jättevacker! Tack för sällskapet under gårdagskvällen!