lördag 31 december 2011

Gott Nytt År!

Jag hoppas att ni har haft en riktigt stämningsfull och skön jul. Både veckan före och efter jul har varit fulla med aktiviteter trots att jag trodde att det skulle lugna ner sig litet på byggfronten såhär till jul. Trots att vissa små näsor började rinna i julhelgen har vi fått fira en riktigt skön jul tillsammans med familj och släkt. Något bitterljuvt kunde vi också konstatera att detta antagligen är vår sista jul i vårt nuvarande hem. Jag ser med tillförsikt fram emot att tillreda julmiddagen i ett litet rymligare kök nästa jul!

Nu ser vi fram emot att vända det oskrivna bladet på det nya året i goda vänners sällskap. För att fatta mig kort kom nog mitt starkaste minne av det gångna året att vara den här dagen:


Dagen när vårt hus anlände. Det var något alldeles magiskt över den dagen, då det gigantiska pusslet bit för bit lades på plats på vår tomt. Vilket blev ditt starkaste minne av året?

Till sist vill jag tacka er som läst bloggen under året som gått och ett speciellt tack till er som lämnat en kommentar när ni tittat in. Jag önskar er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Gott Nytt år till dig med.

alegni sa...

gott nytt år till er alla fyra (och mommo)!
kram

sagaulla sa...

Mitt starkaste minne är nog den tunga långa hösten med flytten som jag löste så gott som helt själv! Trivs bra i min nya lägenhet och är stolt över mig själv att jag fixade det!
Hoppas på ett spännande GOTT NYTT ÅR för er!
Ser framemot att sitta framför er kakelugn med nån ljuvlig liten själ i min famn!

Camilla sa...

Gott Nytt År till dig :)

StrandviksVillan sa...

Förstår att den dagen finns kvar på näthinnan och i minnet :)

Å vet du, det här var året då vi blev bekanta!

Ett riktigt fantastiskt nytt år önskar jag er!
stor kram, Ann-Christine

Anna-Lena sa...

Det starkaste minnet är helt klart en viss herremans ankomst den 1.1.2011 :-) Ett riktigt gott nytt år till er alla! See you tomorrow!

lyckobo sa...

Det är nog en stor dag när det egna huset monteras! Mitt minne var inte lika roligt,det var att min bästis dog i levercancer. Hoppas nästa år för med sig roligare minnen!

Gott Nytt År!!!

Anonym sa...

Mitt starkaste och bästa minne är utan vidare att fått uppleva få ett barnbarn;barn som ännu till i dopet fick mitt namn som tilläggsnamn.
Nu väntar jag med spänning få uppleva hur du skapar ert blivande hem.God Fortsättning på de NYA året.
Moster/B.

Lyckoslanten sa...

Ja du har verkligen något trevligt att se fram emot under året! Det är svårt att gradera något minne framom ett annat när de är rätt likvärdiga.
Önskar dig ett Lyckosamt Nytt År! ♥