lördag 12 mars 2011

Lördag morgon,

Efter diverse avbrott i nattsömnen med amning, blöjbyten och tigerjakt fick vi vakna till en solig lördagmorgon. Kan det bli bättre? Är det någon annan än jag som tycker att man genast känner sig piggare när solen skiner?

Jag rev igång morgonen med litet dammsugning och nu känner jag ett starkt behov av fräscha blommor på bordet. Det blir nog att försöka hinna med en avstickare till Plantagen och se om jag kan stilla mitt behov där.

Ha en underbar lördag så ses vi senare!

3 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Man piggnar verkligen till av det vackra vädret! Hoppas att du hittar mycket vårfräscht på plantagen.
Kram Kicki

Lyckoslanten sa...

Ja o så glad jag blev av solen och städningen gick som en dans och pågick länge eftersom damm på de mest undangömda ställen avslöjades!
Blommor gör susen! Ha en skön kväll! ♥

sagaulla sa...

Har varit flunssig hela veckan, det enda nöjet jag haft är ett dagligt besök på apoteket!
Men idag gick jag in till blomsteraffären och köpte en jätte tulpanbukett!
Får njuta av den i.s.f. solen!
Hoppas att du hann till Plantagen!

Kram till hela familjen!