torsdag 30 december 2010

Greengate fynd,

Eftersom det säkert räknas ojuste att hålla höggravida vänner i spänning länge (som tillvaron inte vore tillräckligt spännande ändå!), så skall jag avslöja vad jag nätshoppade på rea häromdagen.

Tidigare i höst visade jag ju upp sonens säng, som jag köpte ett nytt quiltat överkast till. Såhär såg den ut då.


Till täcket köpte jag ett rött dynvar med vita stjärnor på, men det såg litet ensamt ut med bara en kudde på sängen (krokodilen gillar många kuddar, säger den), så jag fyndade en till på rea nu i veckan i ljusblått


I samma affär, Elvina Interiör, så hittade jag också några matchande burkar som jag klickade hem.

Det finns ju ett som annat smått och gott i sonens rum, som kan stuvas ner i små lådor. Tidigare var jag inte så förtjust i Greengate, men just denhär serien tycker jag är fräsch och passar bra i ett pojkrum.

Nu är det knappt ett dygn kvar av detta år. Förra året denhär tiden hade jag ganska stor mage. Nu är det väninnans tur. Det är så spännande nu. Skall det bli en 2010 eller 2011 årsmodell? Vi får väl se. Nu: Go' natt!

1 kommentar:

Miss Goldie sa...

Tack, jag känner att det här inlägget var tillägnat mig! ;-) Nu fick jag min nyfikenhet stillad, det var bra! Jättefina saker du hittat till O:s rum. Stjärnor är alltid rätt!

Nu siktar vi definitivt på en 2011-bebis! Bara 13,5 timmar kvar av detta år nu! GOTT NYTT ÅR till hela familjen! :-)